Hotel Christian IV
Dronningens Tværgade 45
DK-1302 København K
Tel: +45 33321044
Fax:+45 33320706

Ledige Stillinger

Vi søger receptionist afløser til Hotel Christian IV i København.

Jobbeskrivelse:

Som hotel receptionist, vil du indgå i en fast vagtplan og kan forvente 4-6 vagter pr. måned. Arbejdstiden vil veksle mellem morgenvagter (kl. 7-15) og aftenvagter (kl.15-23) både i hverdage og weekender. Du kan forvente at have følgende arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaver & ansvar

  • Ind- og ud check af gæster
  • Personlig- og telefonisk servicering af gæster
  • Salg af værelser
  • Betjening af lobby-bar
  • Administrative opgaver herunder oprettelse af nye bookinger

Personlige og faglige kvalifikationer

Du har erfaring fra servicebranchen, er gerne under uddannelse som receptionist og har måske allerede arbejdet nogle år i hotel- og restaurationsbranchen. Du har et udpræget service-gen og har let til smil samt forstår betydningen af at give vores gæster en god oplevelse. Du besidder evnen til at arbejde selvstændigt og er selvsikker i den personlige kontakt til hotellets gæster. Du formår ligeledes at løfte praktiske såvel som administrative opgaver. Dine resultater skabes ved at have et stærkt fokus på gæsten, hvor god og personlig service sikrer vores gæster en god oplevelse.  Du har et godt overblik og er ikke bange for at arbejde med forskellige IT systemer.

Vi forventer at du

  • er yderst serviceminded, positiv og udadvendt
  • kan arbejde struktureret og er kvalitetsbevidst
  • har kendskab til MS Office (Outlook, Word og Excel)
  • behersker dansk og engelsk (eventuelle andre sprog er et plus)
  • har kendskab til Hotelsystemet (PMS) Picasso eller et andet hotelsystem (Opera, Fidelio e.l.)

Vi kan tilbyde

  • Et spændende arbejdsmiljø med mange forskelligartede opgaver
  • En arbejdsplads i en familiedrevet virksomhed
  • Løn efter Horestas overenskomst

Interesseret?

Send din ansøgning med billede og dit CV til Kasper Jørgensen pr. e-mail:   Emnefelt: Receptionist, senest 21. Februar 2014. Vi afholder samtaler løbende i perioden. Forventet ansættelsesstart 1. Marts 2014.